Pomoc techniczna / zgłaszanie usterek

W przypadku wystąpienia problemów z odbiorem telewizji kablowej lub dostępem do Internetu, prosimy o zgłoszenie takich zdarzenia (zwanego usterką) do Biura Obsługi Klienta lub Serwisu.

Zgłoszenie usterki powinno zawierać:

  • dane osobowe – imię i nazwisko
  • dokładne dane teleadresowe – miejscowość, ulicę i nr mieszkania
  • opis usterki
  • czas wystąpienia usterki

Zgłoszenia nieprawidłowości w działanu usług w firmie IMPROMEX można dokonać następująco:

  • osobiście w biurze IMPROMEX przy ul.Zamkowej 14 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00)
  • telefonicznie pod numerem telefonu: +48 48 617 19 28 (od godziny 8:00 do 16:00) lub +48 502 664 913 (całodobowo, po godzinach pracy biura informacje można nagrać na pocztę głosową)
  • za pomocą elektronicznego formularza zgłoszeniowego