W przypadku wystąpienia problemów z odbiorem telewizji kablowej lub dostępem do Internetu, prosimy o zgłoszenie takich zdarzenia (zwanego usterką) do Biura Obsługi Klienta lub Serwisu.
Zgłoszenie usterki powinno zawierać:
- dane osobowe – imię i nazwisko
- dokładne dane teleadresowe – miejscowość, ulicę i nr mieszkania
- opis usterki
- czas wystąpienia usterki
Zgłoszenia nieprawidłowości w działanu usług w firmie IMPROMEX można dokonać następująco:
- osobiście w biurze IMPROMEX przy ul.Zamkowej 14 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00)
- telefonicznie pod numerem telefonu: +48 48 617 19 28 (od godziny 8:00 do 16:00) lub +48 502 664 913 (całodobowo, po godzinach pracy biura informacje można nagrać na pocztę głosową)
- za pomocą elektronicznego formularza zgłoszeniowego